Hiánypótló kortárs természettudományos ismeretterjesztő cikkek magyarul

Derült Égből Tudomány

Derült Égből Tudomány

Kedves Követők!

2016. március 20. - Bodóné Hofecker Zsuzsanna

Bocsássatok meg azért, hogy nem tettem ki cikket már régóta. Azt a munkamódszert fejlesztettem ki, hogy elmentek minden izgalmas tudományos hírt, aztán várok néhány napot, hogy valahol megjelenik-e. Ha nem, akkor elkezdem lefordítani, kidolgozni. A biztonság kedvéért ellenőrizni szoktam, hogy amíg dolgoztam vele, nem jelent-e mégis meg. Most egymás után többször is úgy jártam, hogy de.

Ez valójában egy nagyon örömteljes dolog, hiszen a cikkek lefordulnak magyarra! Viszont így hiába dolgoztam a szövegekkel, mert nem az a blog profilja, hogy újra lehozzon már magyarul olvasható híreket. Tulajdonképpen lehetne akár az is, vagy lehetne, hogy szemlézem a megjelent cikkeket a fordítások mellett, mert időnként igencsak szanaszét vannak szórva a hírek a neten, ám az élethelyzetem ilyen nagy munkát jelenleg nem enged meg. Ha ez majd változik, lehet átalakulásra számítani az oldalon is.

wp_20160217_17_29_53_pro.jpgA kép nem csak illusztráció.

Rengeteg hír van, hiszen a világ tudósai egyre csak jönnek elő az érdekesebbnél érdekesebb felfedezésekkel, így azt remélem, hogy most csak véletlenül nyúltam azokhoz a tanulmányokhoz, amelyekhez kollégáim is. Éppen ezért bízom benne, hogy a jövőben új lendülettel tudok majd jelentkezni a derült égből.

Kérlek, ha olyan tudományos hírt találsz akár angolul, akár franciául, amely iránt a magyar közönség is érdeklődhet, küldd el nekem az elérhetőségét, hogy lefordítsam a Derült Égből Tudományba!

A blog egyelőre kizárólag hobbi számomra, pénzt nem keresek vele.

Ha esetleg szerzőtársnak jelentkeznél, azt is megbeszélhetjük!

Kövesd az oldalt a Facebookon, hogy értesülj a tudományos hírek hiánypótló magyar fordításáról! A tudomány letaglóz, derült égből tudomány!

Bodóné Hofecker Zsuzsanna

A bejegyzés trackback címe:

https://derultegboltudomany.blog.hu/api/trackback/id/tr128508086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása